1. «Обкатка» бензопили STIHL

Категорично не можна обкатувати новий бензоінструмент Штиль: після так званої «обкатки» бензопилу штиль зазвичай несуть на сервіс. Для моторів Штиль взагалі не бажана робота на холостому ходу. Справа в тому, що у 2-тактних двигунів на холостому ходу відбувається не повне згорання паливної суміші і двигун закоксовуется. Порада проста — весь час давайте бензопиле газу, техніка STIHL запчасти для бензопилу STIHL любить працювати! Єдине обмеження для нових бензопил — перші 2-3 бака не давайте повний газ, нехай всі деталі пили притруться на середніх оборотах. Однак якщо пила «застрягла» в колоді — газуйте на повну, це нормально.

2. Повітряний і паливний фільтр

Просто якась містика, але дуже часто навіть досвідчені автомобілісти, чомусь забувають, що у бензопили стандартний 2-тактний двигун внутрішнього згоряння, якому потрібні чисте повітря і паливо. Дивно, але повітряні і паливні фільтри багато користувачів не змінюють роками! І тільки завдяки унікальній конструкції моторів STIHL вони досить довго працюють на брудній паливної суміші (що дуже важливо в умовах лісу і відсутності сервісу поблизу). Однак чудес не буває і брудна паливна суміш з часом вбиває навіть наднадійні двигуни Штиль. А заміна двигуна — це, як правило, половина вартості пилки. При цьому слідом за двигуном «тягнуться» ще й інші запчастини, що робить ремонт не вигідним. Тому після кожної роботи відкривайте кришку фільтра (у Штилю це дуже просто) і перевіряйте фільтр. Більшість фільтрів Штиль можна і потрібно мити. Особливу увагу звертайте на внутрішню частину фільтра, що виходить в перепускний повітряний колектор: там однозначно має бути все чисто. Якщо фільтр не можливо очистити — міняйте! Для цього завжди майте запас. Паливний фільтр працює, як правило, набагато довше. Але теж не забувайте його перевіряти. Якщо пила не заводиться — можливо паливний фільтр забитий брудом від неякісного палива.

3. Залита свічка.

Це «хвороба», як правило, початківців користувачів бензоинструмента. Як відомо, для заводу холодної бензопили необхідно закачати паливо в систему. Для цього користувач повинен при закритій дросельної заслінки (щоб суміш не загорілася і не згоріла) кілька разів енергійно смикнути шнур стартера до моменту першого «Бурканов». Після цього можна заводити пилу на високих оборотах на відкритій заслінці. Так ось, багато початківці або пропускають момент, коли пила перший раз «буркнула» або недостатньо різко смикають (тоді пила і зовсім не «буркнет») і продовжують крутити стартер, одночасно подаючи паливо вже не в систему, а в камеру згоряння. При цьому паливна суміш заливає свічку і пила вже не заведеться. Тому порада така. По-перше, на закритій заслінці смикати потрібно приблизно раз п’ять-сім, максимум десять і якщо навіть Ви не почули перший «Бурк» — відривайте заслінку і намагайтеся завести пилу (положення перемикача «напіввідчинені заслінка — високі обороти»). По-друге, чим різкіше Ви будете смикати — тим швидше заведете мотор.

Якщо Ви залили свічку, то завести пилу можна наступним чином. Викриття свічку, протріть її сухою чистою ганчіркою. Переверніть пилку отвором з під свічки вниз і кілька разів Крутаніте стартер, поки все паливо не видавіть з камери згоряння. Укрутите суху свічку назад і намагайтеся завести на високих оборотах в положенні перемикача — «напіввідчинені заслінка».

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here