Звичайно, наші покупці не настільки розкуті в Інтернеті, як європейський користувач, який в місяць витрачає мінімум 600 євро на онлайн-покупки, але і замовляє продукти на будинок, квитки на літак, кіно, і з чим наші люди обережні і не скоро зможуть спрацюватися. 157 млн. чоловік — таку приблизну кількість користувачів в Європі робили покупки за 2010 рік.

38% користувачів не наважуються зробити першу покупку, тому що не знають позитивних і негативних сторін у цьому виді покупок. 40% користувачів не роблять покупок просто тому, що вони не довіряють інтернет-магазинах і думають, що їх кровно зароблені грошики підуть у небуття. Один за найкращих інтернет ресурсів риа https://www.ria.com/ один за найкращих інтернет ресурсів де можно купувати все що вам завгодно

Багато власників інтернет-магазинів вже всерйоз замислюються про те, як важливо завойовувати довіру покупця, тому як сьогодні відсоток активних користувачів Інтернет зростає з кожним днем. Відповідно, нові користувачі — це потенційно нові покупці, але для того, щоб залучити їх, потрібно надати користувачеві повну інформацію про надані товари/послуги, його технічні характеристики, параметри, ціною та доставку, дати такі умови придбання товарів, які були б прозорі та зрозумілі. Наприклад, гарантувати такі права споживача, які прописані в законодавстві: онлайн-користувач може повернути товар без пояснення причини, протягом 10 днів, з моменту купівлі, і онлайн-магазин повинен буде повернути всю сплачену суму за товар. Єдине, що можуть відняти — оплата за доставку товару. Тому популяризація та активність користувачів, які можуть стати не просто роззявами вітрин , а реальними покупцями, частково залежить і від самих магазинів, які своєю чесною і прозорою діяльністю зміцнюють вже існуючий кредит довіри серед користувачів.

ПОДЕЛИТЬСЯ
Предыдущая статьяПідгузки Merries
Следующая статьяAdria 2 Tone

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here